A aquesta pràctica trobem l’anàlisi de diferents actes preses a diverses
reunions d’un centre. Les actes no es poden publicar a Internet sense un previ
consentiment, així que sols públique el que em deduït al grup!
- Identificar a quin òrgan correspon cadascuna de les actes i explicar perquè.

La segona acta data del 11 i 12 de setembre i 5 de maig de 2013. El
document pretereix a una reunió del consell ja que a ell vegem punts sobre
aprovació de pressupostos i valoració i aprovació de plans de treball.
La tercera acta correspon al 3 de setembre de 2013. A ella trobem la programació
del cicle, activitats complementaries, propostes de millora i acords sobre el
material d’aula. Podem deduir que ha sigut elaborada per l’equip de cicle.
Per últim, el document del 26 de setembre de 2011 pertany al claustre de
professors. Podem trobar propostes d’innovació mitjançant cursos, detalls de
activitats i acords entre els diferents professors.
- Cada equip elaborarà un orde del dia per a una reunió de els següents òrgans, abordant temes que son de competència pròpia de cadascun d’ells:
·
Reunió del tercer cicle de primària:
Ordre del dia:
1. Coordinació de l’activitat del 9 d’Octubre.
S’acorda l’elecció d’un
encarregat entre els membres de l’equip del tercer cicle de primària per a gestionar
un obra teatral referent a Jaume I el conqueridor.
2. Posta en comú de les diferents propostes per al projecte educatiu.
Els tutors de cada grup
exposaran les diferents propostes elaborades prèviament.
3. Dur a terme les adaptacions curriculars individualitzades corresponents.
Els tutors de cada grup,
desprès del temps convivint a l’aula amb els alumnes, proposaran les ACIS que
siguen necessàries.
4. Elaboració de les normes de convivència per al cicle.
Elaboració de normes seguint un codi moral per a complir en classe a fi de
tindre una correcta convivència.
·
Reunió del consell escolar:
1. Aprovació de l’anterior acta.
2. Plantejament del lloguer d’un segon autobús per a resoldre el problema
de saturació.
Degut a l’alt nombre
d’alumnes de les poblacions properes, el servei de transport te la necessitat
de ampliar els vehicles.
3. Aprovació del pressupost destinat al material dels cicles d’infantil.
El director plantejarà el
pressupost assignat per a despeses de material per a cicles d’infantil.
4.Elecció de la direcció del centre.
Presentació i posterior
votació per a elegir nou director.
5. Planificació de una visita dels alumnes de 6e a l’ institut
de la població.
Nombrar encarregats per a
gestionar la visita al Institut d’educació secundaria de la població.
·
Reunió de Cocope:
1. Acceptació del calendari de les sessions de tutoria.
Es presentarà un calendari amb les sessions
de tutoria corresponents a cada cicle.
2. Revisió del PEC del centre.
Revisió de les noves
propostes dels cicles i del PEC actual del centre.
3. Informar de les ACIS corresponents.
Reunió per a tractar les ACIS.
4. Elecció de encarregat per a dur a
terme la gestió de formació de professorat.
Proposem a Paco com a coordinador del grup de formació de
gestió i innovació en contextos educatius.
Valoració: Les reunions d’un centre es diferencien principalment
pels membres i punts que gestionen. Estes quedades son necessàries per a
gestionar el centre i establir uns plans d’acció per a que la roda de l’educació
continue girant de forma coordinada i procurant una educació adequada i similar
per a tots els alumnes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario